در حال نمایش 11 نتیجه

نمایش 16 32

این روز ها یکی از پرکاربرد ترین وسایلی که در آشپزخانه ها وجود دارد، ماشین های ظرفشویی هستند. دستگاهی که با وجود آن دیگر لازم نیست وقتمان را ساعت ها پای سینک ظرفشویی تلف کنیم. ماشین ظرفشویی جی پلاس محصولی محبوب که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و با امکانات زیادی که دارد، مهمان دائمی خانه ها شده است.

خرید ماشین ظرفشویی Gplus جی پلاس

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی G plus را دارید، می توانید روی مشاوره و راهنمایی های کارشناسان ما حساب کنید تا اطلاعات شما را در زمینه خرید این محصول کامل کنند. برنامه های مختلف شست و شو، میزان مصرف انرژی محصول، نحوه گارانتی و  مشخصات کلی محصول، اطلاعاتی هستند که در زمان خرید ماشین ظرفشویی G plus  در اختیار شما قرار خواهند گرفت. اگر قصد خرید ظرفشویی را دارید که کیفیت بالا، عمر طولانی و در عین حال قیمتی مناسب داشته باشد، در خرید ماشین ظرفشویی های این برند شک نکنید.

 

ماشین ظرفشویی جی پلاس ساخت کجاست؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که ماشین ظرفشویی جی پلاس ساخت کجاست ؟ در پاسخ به این سوالتان باید بگوییم که ماشین ظرفشویی جی پلاس ساخت کشور عزیزمان ایران است. این محصولات چند سالی است که وارد بازار ایران شده اند. قیمت این ماشین های ظرفشویی بسیار مقرون به صرفه بوده و با توجه به کیفیت بالایی که دارند، رضایت افراد زیادی را به دست آورده اند. شرکت جی پلاس موفق شد با تولید محصولاتی با کیفیت مناسب، سهم بسیار بزرگی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد. حالا که می دانیم ماشین ظرفشویی جی پلاس ساخت کجاست خوب است با خرید کالا های تولید داخلی، از محصولات ایرانی و تولید کنندگان ایرانی، حمایت کنیم.

مشخصات ماشین ظرفشویی جی پلاس

ما به شما این اطمینان را می دهیم که ماشین ظرفشویی جی پلاس تمامی انتظارات شما را از یک ظرفشویی ایده آل برآورده کرده و به یار همیشگی شما در آشپزخانه تبدیل شود. ماشین ظرفشویی های برند جی پلاس دارای ویژگی های مختلفی هستند که به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

  • کیفیت بالا
  • موتور های قدرتمند
  • قیمت مقرون به صرفه
  • تنوع بالا در برنامه های شست و شو
  • مصرف انرژی مناسب
  • کم صدا
  • گارانتی معتبر

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس

خوشبختانه باید این مژده را به شما بدهیم که فروشگاه نفیس 24 امکان خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس را برای شما عزیزان فراهم کرده است. دیگر لازم نیست نگران هزینه های بالای خرید باشید. با امکان خرید اقساطی، لازم نیست هزینه خرید محصول را به صورت یکجا پرداخت کنید. پس اگر بودجه کافی برای خرید ماشین ظرفشویی جی پلاس را ندارید، ما این محصول را به صورت اقساطی در اختیار شما قرار خواهیم داد. کافیست مبلغی را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت کنید و مدارک مورد نیاز را به کارشناسان نفیس 24 ارسال و اقدام به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی جی پلاس کنید.

قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس

همانطور که اشاره کردیم، ماشین ظرفشویی جی پلاس از قیمت مناسبی برخوردار است. همین قیمت مناسب و درعین حال کیفیت بالای این محصول است که مشتریان زیادی را جذب خود کرده و محبوبیت این محصول را بالا برده است.  قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس به عوامل مختلفی مانند ظرفیت آن بستگی دارد. از عوامل دیگری که  بر روی قیمت این محصولات تاثیر می گذارد، می توان به تعداد برنامه های شست و شو و میزان مصرف انرژی نیز اشاره کرد. برای مثال قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس که دارای 8 برنامه شست و شو است با محصولی که 15 برنامه شست و شو دارد، کاملا متفاوت است. بدیهی است که هرچقدر امکانات یک محصول بیشتر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.  میزان ظرفیت و رنگ محصول، از دیگر عواملی است که  بر روی قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس تاثیر می گذارد.