قیمت کولر های گازی جی پلاس

مدل GAC-24MHV1

این کولر گازی از نوع اسپلیت بوده که به معنای این است که به موتوری خارجی جهت تولید هوای سرد و یک عدد پنل برای انتقال این هوا می باشد. ظرفیت این محصول 24000 بی تی یو بر ساعت است. این کولر مناسب محیط هایی با مساحت 65 تا 80 متری طراحی شده و پاسخگوی محیط های بزرگتر از این نیست. موتور این محصول اینورتر هوشمند است که علاوه بر تولید صدای کم، در مصرف برق نیز صرفه جویی می کند. کولر گازی جی پلاس دارای 5 سال گارانتی موتور می باشد که خیال شما عزیزان را از بابت بروز هر نوع مشکل احتمالی، راحت می‌ کند.

یکی از مهم ترین گزینه هایی که مشتریان در زمان خرید محصول به آن توجه می کنند، قیمت محصول است. به طور کلی محصولات جی پلاس از قیمت های مناسبی برخوردار هستند و اکثر افراد جامعه توانایی خرید این محصولات را دارند. قیمت کولر های گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می توان به نوع موتور آن ها اشاره کرد. طبیعتا کولر های گازی که مجهز به موتور اینورتر هوشمند هستند، دارای قیمت بالاتری نسبت به نوع معمولی آن ها می باشند. که این گرانی با توجه به مزایای موتور های اینورتر، کاملا منطقی می باشد. امکانات و ویژگی‌ های مختلف از جمله؛ سیستم ضد رطوبت، گرمایش، سرمایش سریع و فیلتر هوا از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصولات می باشد. هر چقدر امکانات کولر گازی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالا تر می رود.

مصرف برق حداقلی کولر گازی جی پلاس

یکی از بزرگ ترین معایب اغلب کولر های گازی، مصرف برق بالاست. در حقیقت بیشتر کولر های گازی موجود در بازار مصرف برقشان به اندازه ای بالاست که خیلی ها تصمیم میگیرند به جای خرید کولر گازی به سراغ کولرهای آبی بروند. جی پلاس به خوبی متوجه این موضوع بوده و در کولرهای گازی خود یک عملکرد ویژه با نام عملکرد Eco، با هدف صرفه جویی حداکثری در مصرف انرژی ارائه کرده است. در هنگام روشن بودن این عملکرد، میزان سرمایش و گرمایش ارائه شده توسط کولر گازی به میزان ۲ درجه سلسیوس کاهش پیدا می کند و همین موضوع باعث می شود که در نهایت مصرف برق کولر گازی به میزان قابل توجهی کم شود. علاوه بر این استفاده از موتور روتاری و سنسورهای مختلف، کولرهای گازی جی پلاس را به یکی از کم مصرف ترین و مقرون به صرفه ترین کولر های گازی در بازار ایران تبدیل کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید