هر عنوان صفحه سایت شامل یکی از این 6 عنصر است.

استفاده از عنوان دو مزیت عمده برای محتوای سایت دارد. ابتدا، از طریق پخش، اهمیت قطعات مختلف محتوا توسط موتور جستجو قابل درک است.

دومین مزیت استفاده از عناوین ایجاد ساختاری منسجم و مناسب برای محتوای پست هاست.

اگر از برچسب های عنوان استاندارد در محتوا استفاده کنیم، کاربر می تواند راحت تر با متن ارتباط برقرار کند.

این نوع تگ برای عنوان و عنوان صفحه استفاده می شود. برچسب های عنوان بر اساس عبارت زیر به 6 دسته تقسیم می شوند:

H1
H2
H3
H4
H5
H6
هر عنوان صفحه سایت شامل یکی از این 6 عنصر است.

H1 برای مهم ترین و مهم ترین موضوعات صفحه استفاده می شود و بنابراین ما بیشتر از آن برای عنوان صفحه استفاده می کنیم. معمولاً برای مهمترین موضوعات از H1 و برای کم اهمیت ترین سرفصل ها از تگ H6 استفاده می شود.
سئو کلاه سفید چیست؟
در قسمت آموزش تخصصی سئو یکی از موضوعات سئو کلاه سفید است، حالا می پرسید سئو کلاه سفید یعنی چه؟ به طور خلاصه، همانطور که در بالا به شما گفتم، سئو کلاه سفید به معنای انجام سئو کاملاً طبق قوانین گوگل است. یعنی شما همیشه در حال تولید محتوای پایه و مستمر و انتشار آن در سایت هستید. یا بهتر است آموزش تولید محتوا را تماشا کنید تا بدانید تولید محتوای اولیه به چه معناست. سایت هایی که کاملا در خط سئو کلاه سفید هستند همیشه آینده خوبی دارند. اما اینجا یک نکته مهم وجود دارد دوست من! سایت هایی که سئوی تمام سفید را انجام می دهند به زمان بیشتری برای رسیدن به صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی دشوار نیاز دارند. از آنجایی که رقبای آنها سئو کلاه خاکستری یا کلاه سیاه را انجام می دهند، در اینجا نیز کار شما دشوار می شود. پس باید سئو کلاه سفید را کنار بگذاریم و به سراغ روش های دیگر فعالیت های سئو برویم.

هر عنوان صفحه سایت شامل یکی از این 6 عنصر است.

دیدگاهتان را بنویسید