بک لینک

افزایش سئو سایت: لینک های داخلی و خارجی

بکلینک های داخلی و خارجی نقش بسیار زیادی در کسب رتبه های بالای گوگل دارند.

لینک های داخلی لینک هایی به سایر صفحات وب سایت هستند که منجر به افزایش زمان ماندن بازدیدکنندگان در سایت و ایندکس بهتر صفحات سایت توسط گوگل می شود.

پیوند داخلی سیگنال خوبی برای موتورهای جستجو در مورد کیفیت محتوایی است که در وب سایت خود ارائه می دهید، بنابراین رتبه صفحه شما در نتایج جستجوی گوگل بهبود می یابد.

یکلینک های خارجی

لینک های خارجی که به عنوان بک لینک نیز شناخته می شوند، لینک هایی هستند که از یک سایت به سایت دیگر هدایت می شوند. تعداد و کیفیت بک لینک های یک سایت معیاری است که گوگل برای تعیین موقعیت یک سایت در گوگل از آن استفاده می کند.

بک لینک با کیفیت بیشتر = افزایش سریعتر رتبه سایت در گوگل
باند K; راهی برای صعود از نردبان رتبه بندی گوگل
“بازخورد” به معنای بازخورد از سایت های دیگر است. وقتی سایت شما از سایت های دیگر لینک دریافت می کند به این معنی است که از آن سایت ها بک لینک دریافت کرده است. بک لینک برای موتورهای جستجو و همچنین گوگل بسیار مهم است. بسیار مهم است که با چه کلماتی بک لینک بگیرید و سایت شما با همان کلمات در موتورهای جستجو شناسایی و ذخیره شود. اهمیت بک لینک در سئو نیز به همین موضوع برمی گردد.

توجه داشته باشید که خرید بک لینک به تمام صفحات می تواند منجر به رشد شما شود، اما همچنین می تواند منجر به جریمه برای وب سایت شما شود زیرا گوگل همیشه به وب سایت ها هشدار داده است که بک لینک نخرند. اما با رعایت نکات زیر می توانید خیال خود را از خرید ارجاع راحت کنید:

هرگز ارجاعات عمده نخرید، برنامه داشته باشید و خرید رفرال را به عنوان آخرین مرحله در نظر بگیرید.
پس از حضور در سایت، حداقل 6 ماه در وب سایت بمانید.
فقط روی یک عبارت تمرکز نکنید و از عناوین مختلف لینک استفاده کنید.
کیفیت وب سایت و تناسب آن با موضوع سایت خود را در نظر بگیرید.
بک لینک دادن در همه صفحات، به دلیل تکرار کلمات در همه صفحات و در قسمت نوار کناری، مستقیماً ترافیک هدفمند را هدایت می کند، اما کمی به سایت میزبان می برد. شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی رقابتی که در ذهن دارید، مقدار زیادی بک لینک قوی دریافت کنید. به این ترتیب سایت خود را ارتقا می دهید و کاربران بیشتری از آن بازدید می کنند. اگر از سایت های باکیفیت و شناخته شده ارجاع بگیرید خیلی سریع نتیجه می گیرید و در نهایت در هزینه های شما صرفه جویی می شود. هنوز قادر به خرید ارجاع نیستید؟ پس با مرور این مقاله با ما همراه باشید تا به نتیجه درست برسید و به شک و تردید خود پایان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید