بهترین تلویزیون ایرانی

کیفیت تلویزیون اسنوا چگونه است؟

برند اسنوا یک برند کاملا ایرانی است که به لوازم صوتی و تصویری اش بیشتر معروف بوده و کاربران این برند را با لوازم صوتی و تصویری با کیفیتش می شناسند. اما تلویزیون های اسنوا داری فناوری های جدید از نظر صوتی و تصویری است و دستگاه های آن دارای ضمانت نامه، ظاهر زیبا و تصاویر خوش رنگ و درخشان است که چشم شما را به جهان جور دیگری می گشاید. به طور خلاصه تلویزیون های اسنوا علاوه بر تصاویر با کیفیت، صدای مناسبی هم دارد که این ۲ موضوع از مهمترین مسائل هنگام انتخاب و خرید تلویزیون ایرانی است. علاوه بر این، تلویزیون های اسنوا دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند که شما را از خرید و هزینه اضافی برای دستگاه های دیجیتال نیست؛ گیرنده داخلی تلویزیون های اسنوا دارای فناوری DVT2 هستند که تمامی شبکه های داخلی ایران را با کیفیت HD به نمایش می گذارد. مدل های هوشمند این برند نیز با قابلیت اتصال به اینترنت امکانات بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین تلویزیون ایرانی

بررسی کیفیت تلویزیون ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یک برند ایرانی که توسط شرکت خصوصی به نام مادیران معرفی شده، دارای متنوع ترین ویژگی ها و امکانات در محصولات خود است. پرفروش ترین مدل های تلویزیون ایکس ویژن، سری XS ،XK ،KU بوه که دارای بهترین خدمات پس از فروش از سوی کمپانی مادیران هستند. سال های زیادی مادیران مشغول مونتاژ تلویزیون های ایکس ویژن بوده که در همان سال های ابتدایی تنها تلویزیون با سایز کوچک تولید می کرد که اکنون تنوع سایزهای بسیار زیادی دارد.

تلویزیون ایکس ویژن در ۲ مدل هوشمند و معمولی در بازار ارائه می شود که تلویزیون های هوشمند آن دارای امکانات بسیار زیادی بوده و دارای رابط کاربری یا همان سیستم عامل اندروید هستند؛ بنابراین به راحتی می توانید با اتصال به اینترنت و نصب اپ استورهای ایرانی تمامی برنامه های مورد نظر خود را نصب و استفاده کنید.

برند X Vision تمامی تلویزیون های خود را در کیفیت های HD، FULL HD و 4K به فروش می رساند که تمامی آن ها دارای پورت های USB و HDMI هستند تا به راحتی به تمامی دستگاه های جانبی دیگر متصل شوند؛ همچنین تلویزیون های ایکس ویژن دارای پورت های خروجی صدا از نوع اپتیکال و کامپوننت هستند که امروزه در تمامی تلویزیون های ایرانی دیده می شود. در ادامه کمی با این 2 نوع درگاه آشنا خواهید شد:

 

دیدگاهتان را بنویسید